Zeemeerminnenfeest op een bijzondere locatie

 

Alle meisjes mogen zich verkleden als echte zeemeerminnen. Als er ook jongens zijn uitgenodigd kunnen die zich verkleden als piraat. Eerst worden er verschillende spelletjes en knutsels gedaan in het thema onderbegeleiding van de begeleider van Elkedagfeest. Dit kan in de ruimte naast het zwembad, maar met mooi weer natuurlijk ook op het strand. Daarna krijgen de zeemeerminnen/zeemeermannen ook de gelegenheid om in het zwembad Westduin met een echte staart te zwemmen. Naast deze beleving is er ook tijd om leuke onderwaterspelletjes te spelen.

Bij Westduin krijgen de kinderen een beleving van ongeveer 1 uur en mogen ze daarna nog 15 a 20 minuten vrijzwemen. Aan het einde van het zeemeerminzwemmen is er een fotomoment. Deze foto krijgen de kinderen mee naar huis als aandenken van hun fantastische ervaring.

De kinderen moeten in het bezit zijn van hun A diploma. De minimale kleidingmaat is 104 en maximaal 158. Ouders van de kinderen mogen gratis parkeren op het terrein.

Eten is eventueel mogelijk op het strand of bij Hotel Westduin.

 

Feestkist reserveren

Prijzen voor dit feest:

Zeemeerminspelletjes en zwemmen bij Westduin

1 begeleider

2 begeleiders

6 kinderen, 2 uur € 240,00 € 265,00
6 kinderen, 3 uur € 265,00 € 290,00
6 kinderen, 4 uur € 290,00 € 315,00
8 kinderen, 2 uur € 275,00 € 300,00
8 kinderen, 3 uur € 300,00 € 325,00
8 kinderen, 4 uur € 325,00 € 350,00

Feestkist reserveren

Tegen meerkosten is het ook mogelijk om:

  • De feestkist te laten bezorgen.
  • Een thema taart te laten maken.
  • Traktaties te laten maken voor bijvoorbeeld het kinderdagverblijf, school of vereniging.
  • Een feestruimte op een (bijzondere) locatie te reserveren.
  • Twee begeleiders in te huren zodat jullie bijna niks meer tijdens het feestje hoeven te doen/regelen. Je kunt gewoon heerlijk genieten van het feest en laat de verzorging geheel aan ons over.

Klik hier voor een overzicht van de prijzen.

Feest garantie

Wij geloven dat de kans op een onvergetelijke feest pas echt groot wordt als jij geen zorgen meer hoeft te maken over de organisatie en de uitvoering.
Uniek in Nederland: Alleen Elkedagfeest.nl biedt de feest garanties. Dit zijn garanties die het verjaardagsfeest voor jouw kind tot een succes maken.

  • Unieke feestkisten: Onze feestkisten zijn heel erg uitgebreid. Denk bijvoorbeeld aan uitnodigingen, een cadeautje voor de jarige, naamstickers, diploma's, verjaardagskaart tot zelfs pleisters in het thema.
  • Samenwerking met bijzondere locaties: Een thema kinderfeest vieren op een bijzondere locatie is mogelijk door onze samenwerking met diverse partners.
  • Mogelijkheid tot maatwerk: Wij kunnen ook een feest op maat voor u organiseren en uitvoeren.
  • Bezorgen en ophalen: Wij kunnen de feestkist bij u thuis bezorgen en ophalen.
  • Begeleiders beschikken over relevante diploma’s.
  • Alles voor het feest op één adres te boeken: Je kunt ook bij ons terecht voor bijvoorbeeld een thema taart, uitdeelcadeautjes in het thema, feestartikelen en bijvoorbeeld schminken.
  • Zorgeloos feest vieren, ook als ouder. We kunnen de hele organisatie en uitvoering van het feest voor u regelen.

Welke feestkisten op bijzondere locaties zijn er?

Feestkist reserveren

Borgsom

Schoonmaken en stomen van het tafelkleed wordt gedaan door Elkedagfeest.nl. Elkedagfeest.nl vraagt een borgsom van € 50,-. De borgsom krijg je terug wanneer er geen beschadigingen of vermiste materialen zijn. Elkedagfeest.nl kijkt de kist na en houdt bij beschadiging of vermiste materialen het bedrag van de borg in.


Halen of brengen?

Afhalen van de verkleedkist kan de dag voor het feestje (of in overleg). Mocht je geen auto hebben en je minder dan 150 km van Oost-Souburg af woont, brengen wij de feestkist tegen vergoeding met de auto bij u thuis. Wij berekenen de afstanden met Google route. Wij berekenen een km vergoeding van 40 cent. per km, exclusief eventuele tolgelden. Neem voor meer informatie hierover contact met ons op. Voor meer informatie over dit onderwerp, klik hier.

Wil je een ander tof meiden thema?

Kijk dan ook eens bij Sprookjesfeest of Frozen feest