new logo left top 260x78

Wij denken graag mee om uw bedrijf of wachtkamer aantrekkelijker voor kinderen te maken. Van advies tot het ontwerp van een promotieproduct en van draaiboek tot de complete uitvoering daarvan.

Een greep uit ons portfolio

Wij hebben de afgelopen jaren voor mooie opdrachtgevers diverse kinderactiviteiten mogen ontwikkelen en uitvoeren. Hieronder geven we je enkele voorbeelden.

Woonwinkel – De droomslaapkamer

Activiteit: Kinderen maken hun droomslaapkamer van karton tijdens de woonbeurs.

Ze vouwen en kleuren de kamer. Om deze vervolgens te stylen gebruiken ze behang en vloerbedekking uit het assortiment van TMC Wonen. Voor de inrichting kiezen ze uit plaatjes van kinderbedden en meubilair, gelijk aan het aanbod in de winkel.

Doel: Kinderen hebben een leuke tijd en ouders hebben hun handen vrij om rond te neuzen. Omdat kinderen in deze tijd vaak betrokken worden bij het maken van keuzes in het gezin, willen we ze kennis laten maken met de producten van TMC Wonen. Door het creëren van een eigen Droomkamer, vormen ze een mening. Een mening van een kind wordt vaak gehoord en de invloed van een kind op beslissingen is groot.

Camping – Memory

Activiteit: Kinderen maken hun eigen memoryspel geheel in het teken van deze specifieke camping die ook als aandenken kan worden gebruikt.

Doel: De kinderen vermaken met een leuke activiteit welke daarna ook kan gebruikt worden door het gezin bij de gehuurde huisjes of tenten. Omdat het aandenken ook later nog gebruikt kan worden, worden er regelmatig herinneringen opgeroepen. Daarom is het wel zo fijn als ze de camping van vorig jaar nog goed voor zich kunnen halen wanneer er in het gezin wordt nagedacht over de volgende vakantie.

Première Frozen – Entertainment passend bij de film

Activiteit: Tijdens de première van de film Frozen ll verzorgde ElkeDagFeest zowel in Vlissingen als in Terneuzen het hele kinderprogramma. Daarnaast adviseerde ElkeDagFeest Cine City over op maat gemaakte horeca activiteiten.

Doel: Meer bezoekers aantrekken door voor en na de filmactiviteiten aan te bieden. Kinderen die naar deze film gaan zijn dikwijls al fan van het eerste deel. Door een uitgebreid kinderprogramma aan te bieden rond de première krijgen de film en de bioscoop meer aandacht van het publiek. Op de première komen meer bezoekers af en de bioscoop heeft fijne publiciteit door de populariteit van een dergelijk event. De bioscoop kan daarnaast meer omzet draaien voorafgaand aan de film, daar gezinnen eerder aanwezig zijn en in die tijd hoogstwaarschijnlijk gebruik zullen maken van de aanwezige horecagelegenheid.

Open dag in het ziekenhuis

Activiteit: Het opstellen van een draaiboek met activiteiten voor de kinderen voor de open dag van het ziekenhuis.

Doel: Meer bezoekers aantrekken. Door passend entertainment worden kinderen betrokken bij het event. Ouders trekken er eerder op uit wanneer ze weten dat de kinderen ook een leuke tijd zullen gaan beleven. Bijkomend voordeel van entertainment in het thema is dat de aanwezige kinderen betrokken worden bij de werkzaamheden in het ziekenhuis, wat hun (misschien wel angstige) idee van het ziekenhuis beïnvloedt.

Evenement Ride for the Roses

Activiteit: Ride for the Roses is een fietsevenement waarbij geld wordt ingezameld voor onderzoek naar kanker. Tijdens Ride for the Roses heeft Elke Dag Feest het kinderentertainment voor haar rekening genomen. In de speciaal ingerichte kinderhoek werden verschillende activiteiten voor kinderen georganiseerd zoals rozen schminken op de wangen van de kinderen en spandoeken maken om familieleden aan te moedigen.

Doel: De kinderen vermaken tijdens het evenement en betrokkenheid creëren. Het entertainment maakt het voor kinderen leuk om mee te gaan naar het evenement. Ze maken een spandoek om deelnemers aan te moedigen. Zo zijn ze betrokken bij het doel van het evenement en door vermelding dat er kinderentertainment aanwezig is, worden er extra bezoekers aangetrokken.

Meer bezoekers trekken naar het voedselbos

Activiteit: Voor het park De Meerpaal mochten wij het toegangsbord en de bordjes bij de planten ontwerpen. Daarnaast hebben we een doe-boek ontworpen voor het voedselbos.

Doel: Meer bezoekers aantrekken. Het boekje bevat eetweetjes, een speurtocht, een puzzel en een kleurplaat.

GBG

Activiteit: Tijdens het openingsevent maakten kinderen kennis met de producten van GBG middels het memoryspel. Op de achterkant van de grote memorykaarten staat het logo, de voorkant is bedrukt met producten van GBG.

Doel: De kinderen vermaken tijdens het openingsevent en deze kennis te laten maken met producten van GBG. Het grote memoryspel trekt de aandacht van de aanwezige bezoekers. Op deze wijze wordt getoond welke producten er zijn. Terwijl de kinderen hiermee het spel spelen, worden volwassenen rondgeleid door het assortiment van het bedrijf. Als aandenken is er tevens een kleurboek ontwikkeld. Deze hebben de kinderen mee naar huis gekregen.

Open dag bij een autobedrijf

Activiteit: Draaiboek maken voor een open dag bij de garage voor kinderen. De kinderen krijgen een rondleiding door het bedrijf en mogen een kijkje nemen onder de motorkap van een auto. De kinderen mogen ook helpen om een band te wisselen.


Doel: kinderen al op jonge leeftijd kennis laten maken met techniek en de autobranche en klantenbinding. Bijkomend voordeel is dat de verkopers in gesprek kunnen met de ouders over Apk-keuringen en bandewissel.

Activiteiten voor een dag attractie

Activiteit: Voorstel voor het ontwerpen van diverse artikelen voor de winkel van een dag attractie.

Doel: Een leuk herinneringscadeau waarbij de kinderen en hun ouders op een positieve manier terugdenken aan hun bezoek aan de dag attractie.

Wachtruimte

Activiteit: Adviseren over activiteiten voor kinderen in de wachtruimte.

Doel: De wachtruimte leuk maken voor de kinderen én zorgen dat het ook past bij het bedrijf.

Een greep uit onze opdrachtgevers:

ADRZ Ziekenhuis
CineCity
Klaver4ZorgEnWelzijn
MeerpaalvakantiePark
ADRZ Ziekenhuis
CineCity
Klaver4ZorgEnWelzijn
MeerpaalvakantiePark